رفتن به مطلب

Professional Electronic Forum Iran

تبلیغات تجاری گروه تخصصی تعمیرکاران (تعرفه تبلیغات)

Mehdi Jahromii

کاربر VIP بولتن آموزشی
  • تعداد ارسال ها

    15
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

دستاوردهای Mehdi Jahromii

کارآموز

کارآموز (3/11)

  • همکار نادر
  • اولین پست نادر
  • واکنش خوب نادر
  • شروع کننده مکالمه نادر
  • یک ماه بعد

نشان های اخیر

3

اعتبار در سایت

  1. سلام دوستان یک مانیتور 207 مدل RKA-MM01 امده با مشکل هنگی. دسکتاپ که بالا میاد هیچ کاری انجام نمی ده فقط یک بار تونستم برم داخل بلوتوثش که قفل کرد تا چند دقیقه صبرکردم درست نشد برقش قطع کردم و گاهی اکثر اوقات روی لوگو می ماند ممنون می شم فایل نندش برام ارسال کنید(البته یک فایل ازش گیرم امد دادم بهش درست نشد و روی لوگو می ماند) با rt809 برنامه می دم
  2. ممنون ازش استفاده کردم نام قطعه A6251 بود (شاید دیگران مورد استفادشون بشود)
  3. سلام دوستان کد ای سی ترکیده که مشخص شده می خواستم برد کولرگازی گری هست
  4. سلام دوستان یک مانیتور اندروید امده با مشکل خاموشی جرایان حدود 0.2 امپر می کشد ممنون می شم راهنماییم کنید
  5. سلام دوستان یک مانیتور اندرویدی اوردن با مشکل این که بک لایت دارد ولی تصویر ندارد و جریان حدود 0.55 امپر می کشد مشکل از کجا می تواند باشد؟ و روی ای سی هایی که مشخص کردم ولتاژ های۱.۸ و ۱.۲ و ۳.۳ هست شماره شاسی برد : YT9260-VER0.2 پیوست‌ها
  6. سلام دوستان یک مانیتور (شماره شاسی: مانیتور YT9216 ver0.1 ) امده با این مشکل که مشتری گفت یه مدت حدود ۱ماه مانیتور هنگ می کرده و یهو درست می شده اکثر مواقع هنگ بوده و الان کلا هیچی نشون نمی ده . با منبع تغذیه تست کردم نور بک لایت داره بعنی lcd تاریک نیست ولی هیچ تصویری نشون نمی ده . اطراف این ای سی که مشخص کردم احتمال دادم ای سی فلش باشه ولتاژ ۳.۳ و ۱.۸ و ۲.۹ هست اطراف ای سی mcu ولتاژ ۳.۳ و ۱.۸ هست مشکل از کجا می تواند باشد؟ پروگرم می خواد؟ ممنون می شم فایلش برام بفرستین
  7. کانال تلگرامشون ممنون می شم برام لینکش بفرستین
  8. سلام دوستان وقتتون بخیر یک پخش مانیتور L90 برام امد با مشکل خاموشی . برد gpsش شارژ قلع کردم . تست که کردم لوگو رنو با اروری که توی تصویر مشخص هست اورد و بعد برای حدود ۳۰ثانیه منو و برنامه هاش اورد و دوباره خاموش شد . دوباره به برق که زدم امپر حدود ۱امپر می کشد ولی هیچ چیزی روی مانیتور نشون نمی ده برای ۱دقیقه و بعد امپر اون صفر می شود . بعداز چند بار قطع و وصل کردن ولتاژ دوباره لوگو رنو میاره و روند قبل تکرار می شود چکار کنم دوستان؟ پروگرم کنم؟ ممنون می شم فایل پروگرمش بفرستین یا لینک بدین تا بگیرم
  9. برای زمانی که روی لوگو می ماند اوکی هست ؟ یا باید به ای سی نندش پروگرم بدم؟
  10. ممنون مهندس اسپیار چند نمونه داره ولی به این نمی خوره شخصی نمی شناسی که شاید داشته باشه ؟ بهم معرفی کنی ممنون می شم
  11. اره دارم دوستان کسی از این برد اگر داره ممنون می شم اطلاع بده . خیلی فوری نیاز دارم بهش
  12. چشم اسپیار این مدل نداشت ولتاژها دارم و gps قلع گیری شده ولی باز روشن نمی شود . می خواستم اگر همکارها برد کفی این مدل دارند بگیرم و جابجاکنم دوستان ایا مدل F157A می شود به جای قبلی گذاشت؟ ورژنش فرق می کند
  13. من خود این برد که گذاشتم می خوام روشن نمی شود . همه چیزش چک کردم بازم درست نشد
  14. سلام دوستان به صورت فوری نیاز به برد مانیتور وینکا f627v دارم .اگر دارید ممنون می شم اطلاع بدید
×
×
  • اضافه کردن...