سلام دوستان
یک مانیتور 207 مدل RKA-MM01 امده با مشکل هنگی. دسکتاپ که بالا میاد هیچ کاری انجام نمی ده فقط یک بار تونستم برم داخل بلوتوثش که قفل کرد تا چند دقیقه صبرکردم درست نشد برقش قطع کردم و گاهی اکثر اوقات روی لوگو می ماند
ممنون می شم فایل نندش برام ارسال کنید(البته یک فایل ازش گیرم امد دادم بهش درست نشد و روی لوگو می ماند)
با rt809 برنامه می دم