رفتن به مطلب

Professional Electronic Forum Iran

تبلیغات تجاری گروه تخصصی تعمیرکاران (تعرفه تبلیغات)

reza vir

کاربر ویژه VIP محدود
  • تعداد ارسال ها

    793
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2

reza vir آخرین بار در روز 22 آذر ۱۳۹۸ برنده شده

reza vir یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

3 دنبال کننده

درباره reza vir

  • تاریخ تولد ۲۰ مرداد ۱۳۶۳

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاوردهای reza vir

تازه وارد

تازه وارد (1/11)

  • هفته اول انجام شد
  • یک ماه بعد
  • یک سال بعد
  • بسیار محبوب نادر

نشان های اخیر

296

اعتبار در سایت

  1. سلام دوستان عزیز از اونجایی که vrt2009 خیلی قدیمی شده و جوابگو نیست و همیشه هم اینترنت در دسترس نیست تا آنلاین سرچ کنیم لطفا کسی ورژن 2019 این نرم افزار رو داره به اشتراک بزاره تا بشه به نحوی ازش استفاده کرد اگه ایمیج گرفته بشه بهتره چون قفل لایه داره و ممکنه کامل کپی نشه . با تشکر .
  2. یه فکری به نظرم رسیده که دسته دوم که سالمه رو از دسته یک جدا کنم و تک دسته بشه . تا حالا کسی این کار رو انجام داده ؟ نحوه استفاده و ترتیب سیمها به چه صورته ؟؟؟؟
  3. ذغال روی برد هم برداشتم و با محلول کل برد رو شستشو دادم به نظرتون از چیپ یا آیسیشه ؟؟؟؟
  4. 9640= > 9 تا 11 آمپر 150 تا 200 ولت مقاومت داخلیش 0.5 اهم 125 وات اما Z44=> 50 آمپر 60 ولت مقاومت داخلیش هم 0.028 اهم 150 وات جواب نمیده این متفاوت هست - - - Updated - - - مهندس کتاب ندارین بینین کتاب من خیلی قدیمیه و ماسفت های رایج بازار رو نداره .
  5. سلام قسمت میکرو سوئیچها که جو استیک بود رو برداشتم باز جهت میزنه ؟؟؟
  6. سلام یه دسته 2 تایی امده که دسته یک اون مشکل داره و بدون دادن فرمان به جهت های مختلف فرمان میده پشت سر هم و دسته دوم اون سالمه . بنظرتون مشکل از کجاست؟
  7. سلام دوستان کسی جستجو کرد اطلاعاتی پیدا کرد یا باید بی خیالش شد ؟؟؟؟
  8. reza vir

    بهترین مشابه IRF9640

    سلام دوستان به دنبال یه مشابه هستم که تغیری در کارکرد هم ایجاد نکنه . بنظرتون چی بهتره بجاش قرار بدم که مقاومت داخلیش هم پایین باشه و اینکه ولتاژ و واتش یکی باشه ؟ تو سایتها گشتم اما چیزی که معمول باشه و بشه خوب پیدا کرد و خوش قیمت باشه نبود. لطفا راهنمایی کنید با تشکر
  9. داستان از اینجا شروع شد من به دنبال فریم ور تغیر سایز فلش بودم و تو اون سایت چینی یه فیلم دیدم که داشت با یه برد کارهای جالبی انجام میداد و خیلی برام عجیب بود آخر فیلم دیدم که برد رو از مانیتور قدیمی کنده و میگه هزینه نکنیم منم چند ماه طول کشید تا بالاخره تونستم 2 مدل از این برد رو پیدا کنم و خیلی گشتم که اون فیلم رو پیدا کنم تا انجام بدم متاسفانه نمیدونم با چه اسمی تو هارد ذخیره کردم و تو کدوم هاردم هست و برای همین خواستم ببینم که کسی اطلاعاتی داره تا بتونم انجام بدم ؟؟؟؟
  10. من دیدم به کامپیوتر وصل شده و به قسمت یواس بیش سنسورهای مختلف وصل میکردن مثل آدرینو ازش استفاده میکردن . حالا شما هر جور استفاده خاصی بلد هستی لطفا به اشتراک بزارید . با تشکر
  11. مرسی از جوابتون تا اینجا رو میدونم اما روش برنامه ریزی و هوشمند سازیش و ... رو میخوام کامل بدونم . تو یه فیلم چینی دیدم که مثل ماژول هوشمند ازش استفاده میکرده اما نفهمیدم .
  12. من هم همین مشکل رو داشتم قلع مردگی گرفتم و خوب شد فقط نفهمیدم وقتی پایه های 3 تا از ترانزیستورهاش دور تا دورش شکسته بود و قلع نداشت چطور روشن میشد و تصویر میداد اما صفهه رو باز نمیکرد و انحنا رو هم زیاد میکرد اما کم نمیکرد تا صاف بشه وهمزمان با باز کردن تصاویر یا فیلم تقیر وضعیت میداد سایز صفحه رو . البته بعد خوب شدن به مدت یک ماه و خوردی کار کرد و بعد کلا تصویرش رفت .
  13. مدتی هست که میخوام به یک نتیجه کامل درباره بردهای پشت مانیتور برسم اما متاسفانه اطلاعات کافی از طرض کار این بردهارو ندارن فقط میگم ورودی خروجی است اما بنظر من کارایی این دو مدل برد با هم فرق داره و فقط یک ورودی خروجی نیست . تو یک مدل برقش رو از کابل پرینتر میگیره و اصلا هیچ ارتباطی با مانیتور نداره و فقط رو بدنه چسبیده و مدل دیگه با یک 4 پین به مادربرد مانیتور crt وصل میشه و بنظرم دستور میگیره شاید هم تصویر نمایش میده . عکس هر دو مورد رو گذاشتم . لطفا دوستان و همکاران عزیز هر اطلاعاتی دارین به اشتراک بزارید . با تشکر .
  14. reza vir

    کلید هود

    سلام میتونی از مدارات زیر استفاده کنی .
×
×
  • اضافه کردن...